1. Czy muszę się rejestrować aby złożyć zamówienie?
Aby złożyć zamówienie w naszym sklepie rejestracja nie jest potrzebna. Zachęcamy jednak do założenia konta w naszym sklepie, dzięki czemu będą Państwo mieli możliwość szybkich i łatwych zakupów, dostęp do historii zamówień, możliwość śledzenia statusu zamówienia.
2.Jakie są zalety rejestracji?
Rejestracja w rexel.com.pl otwiera przed Państwem wiele możliwości, np. sprawdzenia w zakładce "Moje konto >> Historia zamówień" aktualnego statusu złożonego zamówienia, -dostęp do historii poprzednich zamówień, łatwiejsze zakupy kolejnym razem, -dane rejestrowane zapisywane są na naszej stronie i automatycznie wywoływane przy każdym kolejnym zamówieniu.
3.Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon?
Tak, przyjmujemy zamówienia telefoniczne. Wystarczy zadzwonić pod numer +48618768306 aby nasz pracownik przyjął Państwa zamówienie. Kontakt telefoniczny jest możliwy w godzinach pracy sklepu stacjonarnego czyli od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 17.00 oraz w soboty od 9.00 do 14.00
4. Gdzie mogę sprawdzić stan realizacji zamówienia?
Klienci zarejestrowani mogą sprawdzić aktualny stan realizacji zamówienia po zalogowaniu się w zakładce "Moje konto >> Historia zamówień". Ponadto o wszystkich zmianach statusu zamówienia są Państwo informowani na bieżąco drogą mailową. W przypadku dodatkowych pytań bądź wątpliwości, prosimy o kontakt pod adresem e-mail: info@rexel.com.pl bądź telefonicznie pod numer +48618768306.
5. Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
Tak, na każdy towar zakupiony w naszym sklepie wystawiamy paragony lub faktury VAT. W tym celu, w trakcie składania zamówienia należy podać dane do faktury. Faktura VAT zostanie przesłana wraz ze zrealizowanym zamówieniem.
6. Czy mogę zmienić adres wysyłki na inny niż podany podczas rejestracji?
Tak, przesyłka może zostać wysłana na dowolny wskazany przez Państwa adres. W tym celu, w trakcie składania zamówienia w punkcie "Adresy" należy wpisać adres, na który życzą sobie Państwo, aby przesyłka została dostarczona.
7.Kiedy następuje wysyłka zamówionych towarów?
Wszystkie oferowane towary mamy na magazynie. Jeżeli zamówienie zostanie złożone i opłacone do godziny 13.00 lub wybiorą Państwo wysyłkę za pobraniem to przesyłka wychodzi od nas jeszcze tego samego dnia. W przypadku zamówień składanych lub opłaconych po godzinie 13, zostaną one nadane w kolejnym dniu roboczym. Na karcie każdego towaru produkowanego przez nas lub sprowadzanego na specjalne zamówienie podajemy indywidualny czas realizacji zamówienia.
8. Czy możliwa jest wysyłka zamówienia za granicę?
Tak, oferujemy wysyłkę do wszystkich Państw Unii Europejskiej oraz Rosji.
9.Kiedy otrzymam zamówione produkty?
Standardowy czas dostawy towarów przez współpracującą firmę kurierską to 1-2 dni robocze dla odbiorców krajowych i 3-5 dni dla odbiorców z krajów UE.
10. Co mam zrobić, jeżeli zamówiony towar dotrze do mnie uszkodzony?
Wszystkie towary wysyłane są w opakowaniach kartonowych wypełnionych folią bąbelkową, która ma za zadanie należycie zabezpieczyć towary na czas transportu. Zewnętrzne opakowanie kartonowe oklejone jest taśmą firmową, która daje gwarancję, że nikt w trakcie transportu nie miał dostępu do zawartości przesyłki. Jeżeli dostarczona przesyłka nosi wyraźne ślady uszkodzenia (jest zgnieciona, opakowanie kartonowe jest rozerwane itp.) klient powinien sprawdzić towar i sporządzić protokół uszkodzenia w obecności pracownika firmy przewozowej.
11. Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?
Tak, wszystkie zamówione towary można odebrać osobiście w sklepie stacjonarnym przy ul. Radowita 17 w Poznaniu.
12. W jaki sposób mogę dokonać płatności na zamówienie?
Sklep rexel.com.pl oferuje Państwu następujące formy płatności:
-szybkie płatności elektroniczne Przelewy24, płatność kartą płatniczą lub przelewem na konto w trakcie składania zamówienia
-płatność kartą płatniczą lub gotówką przy odbiorze osobistym.
13. Czy mogę zmienić dane osobowe podane podczas rejestracji?
Tak, edycji danych osobowych podanych podczas rejestracji mogą Państwo dokonać w dowolnym momencie. Po zalogowaniu wystarczy przejść do zakładki "Moje konto", gdzie będzie można zmienić hasło, numer telefonu, adres mailowy oraz adresy dostawy i do faktury.
14. Otrzymałam informacje o wysyłce paczki kilka dni temu, ale przesyłka jeszcze nie dotarła?
W takim przypadku prosimy o kontakt z naszą firmą pod numerem telefonu: +48618768306, gdzie uzyskacie Państwo numer listu przewozowego. Zaginięcie przesyłki zdarza się niezwykle rzadko.